Wednesday, January 15, 2020

کیا حوریں یہی عورتیں ہوں گی؟


کیا  حوریں یہی عورتیں ہوں گی؟

                                                                                                                 جاوید احمدغامدی صاحب نے جنت کی حوروں کے حوالے سے یہ رائے ظاہر کی ہے کہ یہ کوئی نئی اور الگ مخلوق نہیں ، بلکہ دنیاوی عورتوں ہی کی ایک لطیف صورت ہوں گی۔ ان کے مطابق قرآن میں ’حور‘ کا لفظ محض انتہائی حسن کیلئے اسمِ صفت (Adjective) کے طور پر آیا ہے۔


                                                                                                                                                      غامدی صاحب اکثر ایسی منفرد آراء ظاہر کرتے ہیں جوقرآن کی کسی صریح آیت سے ٹکراتی ہیں جس کی پھر انھیں کوئی پُرتکلف تاویل کرنا پڑتی ہے۔مثلاً اسی حور والی توجیہہ کو لیں تو قرآن میں ہی وضاحت ہے کہ:

”       ان نعمتوں کے درمیان شرمیلی نگاہوں والیاں ہوں گی جنھیں جنتیوں سے پہلے کسی جن یا انسان نے نہ چھوا ہوگا۔“سورۃ رحمٰن۔56

                                                                                                                        یہ آیت صراحت کررہی ہے کہ جنت کی حوریں دنیا کی شادی شدہ عورتیں نہیں ہوں سکتیں۔تاہم غامدی صاحب اب اس کی تاویل کرتے ہیں کہ خدا جنتی عورتوں کو نئے جسموں کے ساتھ حوریں بنائے گا، اس لیے وہ اچھوتی (Untouched) ہی ہوں گی۔لیکن یہاں اہم بات یہ ہے کہ قرآن کی کسی آیت میں یہ اشارہ نہیں ہے کہ خدا دنیاوی عورتوں ہی کو حوریں کی شکل دے گا، بلکہ غامدی صاحب اور کچھ دوسرے مفسرین کی اپنی ذہنی اختراع ہے۔

                                                                                                                                 دوسرا سوال یہ ہے کہ  کیا کنواراپن (Virginity) صرف جسمانی شے ہے یا یہ ایک خاص نفسی اور ذہنی کیفیت کو بھی اپنے اندر لیے ہوتاہے؟ اگر ایک طوائف ،جس نے اپنی پوری جوانی اسی قبیح پیشے میں گزاری ہو ، کوآپ کسی جادوئی طریقے سے نیا جسم دے دیں تو اس کے بعدکیا آپ واقعی کہہ سکیں گے کہ اب وہ بالکل اچھوتی ہوگئی ہے جبکہ اس کا مزاج اور نفس وہی ہے؟

                                                                                                             مزید برآں  اس طرزِ استدلال کو پھر صرف حوروں تک ہی کیوں محدود رکھا جائے، پھر کیوں نہ جنت کی دوسری نعمتوں کو بھی اسی کے تحت سمجھاجائے ؟۔۔۔یعنی پھر اسی استدلال سے کہا جاسکتاہے کہ  جنت میں جو پھل ہوں گے،انھیں خداانہی دنیاوی پھلوں کی خصوصی پیوندکاری (جینیٹک انجینئرنگ) سے پیداکرے گا! ۔۔۔وہاں جودودھ ہوگا، وہ اسی دنیا کے دودھ کے کیمیائی فارمولے کی تالیفی صورت ہوگی!۔۔۔جنت میں جو خوشنما پرندے ہو ں گے، وہ بھی انہی زمینی پرندوں کی خدائی کلوننگ ہوں گے!۔۔۔وہاں جو نہریں ہوں گی ، وہ انہی ارضی نہروں (جھیل سیف الملوک، دجلہ، سویز وغیرہ) سے نکالی جائیں گی!۔۔۔۔ یوں یہ طرزِ استدلال عجیب مضحکہ خیز نتائج تک لے جاتاہے۔

                                                                                                      اصل بات یہ ہے کہ قرآن میں جنت کی جن نعمتوں کاذکر ہوا ہے ، ان میں اوردنیاوی نعمتوں میں صرف نام کی ہی مشابہت ہے،ورنہ وہ ہر اعتبار سے خدا کی ایک خصوصی تخلیق ہوںگی۔جنت کا سیب صرف نام کی حد تک دنیاوی سیب سے مشابہ ہوگا،ورنہ اپنی ساخت،غذائیت اور ذائقے میں وہ ایسا نیا اورمنفرد پھل ہوگا جیسا انسانوں نے کبھی نہ کھایا ہوگا۔

************************

No comments:

Post a Comment